Κόκκινες ζουμερές φράουλες!

//Κόκκινες ζουμερές φράουλες!
fraoules

Οι έρευνες δείχνουν ότι τα παιδιά δεν προσλαμβάνουν τις προτεινόμενες ποσότητες φρούτων και λαχανικών. Συνήθως υπάρχει μια “μάχη” μέσα στην οικογένεια, ώστε τα μικρά μέλη να προσλάβουν μια ικανοποιητική ποσότητα. Πολλές φορές όμως τα πράγματα είναι καλύτερα με τις κόκκινες, γλυκιές, ζουμερές φράουλες.

Φράουλες και θερμίδες

Ένα φλιτζάνι φράουλες (περίπου 8 μεσαίου μεγέθους) έχει μόνο 50 θερμίδες και αποτελεί ένα ιδανικό μικρό γεύμα πολύ πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά.

Οι φράουλες είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, φολικό οξύ, φυτικές ίνες και κάλιο. Μόνο 1 φλιτζάνι φράουλες περιέχει 160% από τη συνιστώμενη καθημερινή ποσότητα της βιταμίνης C, η οποία είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη και την αποκατάσταση του μυικού ιστού καθώς και για την εύρυθμη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Οι φυτικές τους ίνες συμβάλουν στην υγεία του πεπτικού συστήματος δίνοντας 3,3gr ανά φλιτζάνι. Επίσης οι φράουλες είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά όπως οι ανθοκυανίνες, στις οποίες οφείλεται και το κόκκινο χρώμα. Οι συγκεκριμένες ουσίες έχουν συσχετιστεί με έρευνες που τις συνδέουν με προστατευτική δράση στις χρόνιες ασθένειες όπως ο σακχαρώδης διαβήτης, τα καρδιαγγειακά νοσήματα, και ο καρκίνος.

Πολλοί είναι οι τρόποι με τους οποίους μπορούν να καταναλωθούν οι φράουλες. Παραθέτω ενδεικτικά μερικούς:

  • Με γιαούρτι (και προαιρετικά μέλι). Ο συνδυασμός της γλυκόξινης γεύσης της φράουλας με τη γλυκιά του μελιού και την ιδιαίτερη γεύση του γιαουρτιού προκαλεί μια ιδιαίτερη αίσθηση στο στόμα.
  • Με ζελέ γιαούρτι. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τη συνταγή που είχα βάλει εδώ.
  • Smoothy: Γιαούρτι (1 κουταλιά στραγγιστό), φράουλες και μέλι χτυπημένα στο μπλέντερ. Σερβίρεται με πάγο και αποτελεί ένα υπέροχο δροσιστικό και θρεπτικό ρόφημα.
  • Και φυσικά σκέτες. Αν θέλετε να νιώθετε την ιδιαίτερη γεύση της φράουλας είναι η καλύτερη επιλογή.

Τέλος, να σημειώσω για όσους και όσες έχετε κήπο ή αυλή ότι είναι πολύ εύκολο να φυτέψετε φραουλιές και είναι ένα φυτό που κρατάει και αναπτύσσεται εύκολα. Αλλά ακόμα και εσείς που δεν έχετε μπορείτε να τις έχετε στο μπαλκόνι σε γλάστρες!

Σχετικά άρθρα:

Boost Vitamin C smoothy

Ζελέ με γιαούρτι