Βαρύ με ολίγη

//Βαρύ με ολίγη
coffee3

Αν νομίζετε ότι ο καφές μας δίνει μόνο την καφεΐνη για να ξυπνήσουμε, τότε είστε γελασμένοι. Ο καφές δεν οξύνει μόνο τις γνωστικές μας ικανότητες (μνήμη, προσοχή, αντίληψη) αλλά σε ένα βαθμό θωρακίζει και τον οργανισμό μας.

Η ποσότητα του καφέ που καταναλώνουμε καθημερινά δίνει μια ικανοποιητική ποσότητα αντιοξειδωτικών. Εκτός από αυτά περιέχει νιασίνη, κάλιο, βιταμίνη Ε και μαγνήσιο βοηθώντας έτσι στη σωστή λειτουργία της ινσουλίνης στον οργανισμό.

Ο καφές περιέχει πάνω 1000 αρωματικές ενώσεις οι οποίες του δίνουν το ξεχωριστό άρωμα και γεύση. Βέβαια με την προσθήκη γάλακτος ή αφρόγαλου σε συνδυασμό με μια ικανοποιητική ποσότητα ζάχαρης, ο καφές γίνεται μια θερμιδική “μπόμπα”. Για να μην αναφέρουμε τη βιομηχανία των υπερεθνικών αλυσίδων που προσθέτουν στον καφέ από ζαχαρούχο γάλα μέχρι σιρόπια με γεύσεις. Θα μπορούσαμε να τα αποκαλέσουμε γλυκά σε υγρή μορφή.

Από την άλλη η προσθήκη κανέλας σε ορισμένους καφέδες θεωρείται ευεργετική καθώς και αυτή είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και πολυφαινόλες.

Καφείνη

Αυτό που θα πρέπει βέβαια να προσεχθεί είναι η πρόσληψη καφεΐνης στις εγκύους. Η μέγιστη προσλαμβανόμενη ποσότητα που συνιστούν οι επιστήμονες υγείας είναι στα 200 mg την ημέρα. (μια κούπα 180ml καφέ φίλτρου έχει 180mg καφεΐνη- ένα φλιτζάνι 30ml καφέ esspresso έχει από 30 έως 50mg)

Πηγές:

Chemistry in every cup
Benefits of Java

Σχετικά άρθρα:

Ο καφές δεν είναι μόνο απόλαυση

Πιείτε καφέ, κάνει πολύ καλό τελικά. Αλλά μην καπνίζετε.